• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

پایگاه اطلاعاتی springer- دانلود مقاله از springer- دانلود مقالات ISI- دانلود مقاله انگلیسی ISI- دانلود رایگان مقاله و کتاب از IEEE- Sciencedirect- Springer

شنبه 15 آبان 1395 4989 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

پایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینک که از محصولات ناشر آلمانی به نام Springer است، از قوی ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه ی علوم ،فناوری و پزشکی (STM) محسوب می شود. در بخش کتابهای الکترونیکی Springer ، بیش از 200 هزار عنوان کتاب وجود دارد.



 پایگاه اطلاعاتی - SpringerLink

پایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینک که از محصولات ناشر آلمانی به نام Springer است، از قوی ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه ی علوم ،فناوری و پزشکی (STM) محسوب می شود. در بخش کتابهای الکترونیکی Springer ، بیش از 200 هزار  عنوان کتاب وجود دارد.

 

اشپرینگر لینک یکی از برجسته ترین منابع اینترنتی در زمینه­ ی منابع علمی، فنی و پزشکی در دنیا می باشد. اشپرینگر لینک کارش را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است و از آن زمان تا حال یک منبع اطلاعاتی برگزیده محققین در محافل، مؤسسات علمی و سایر مراکز علوم پایه می باشد. در سال ۲۰۰۶ این پایگاه ۱۹۰ میلیون کاربر داشته است و همچنین ۴۰ هزار مؤسسه اعم از دانشگاه، کتابخانه و مؤسسه تحقیقاتی اشترک این پایگاه را دریافت کرده ­اند.

اشپرینگر لینک نوشتار های چاپی و الکترونیکی اشپرینگر ـ ورلاگ و همچنین فهرست در دست توسعه ­ای از ناشران ممتاز را به صورت متن کامل ارائه می نماید. این پایگاه لینک دسترسی به بیش از چهار میلیون مدرک را فراهم نموده است که شامل۲۱۱۳   نشریه می باشد که این نشریات توسط کارشناسان خبره کاملاً بررسی شده و یک فهرست در حال افزایش از مجموعه کتاب ها، که شامل بیش از ۳۴۵۶۵عنوان کتاب و همچنین ۱۵۶ عنوان کتاب مرجع و نزدیک به ۱۰۶۲ عنوان کتاب های دوره ای در موضوعات زیر:

علوم شیمی ومواد، زمین شناسی و محیط زیست، علوم کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و جامعه شناسی و حقوق، مهندسی، ریاضیات و آمار، فیزیک و ستاره شناسی، بازرگانی و اقتصاد، معماری و طراحی و هنر، علوم رفتاری، علوم پزشکی زیستی و حیاتی، محاسبات پیشرفته و طراحی وب را فراهم می نماید.

دسترسی به کتاب های الکترونیکی پایگاه Springer

از دوطریق می توان وارد صفحه اصلی کتاب های الکترونیکی اشپرینگر شویم:

  ۱٫ نشانی مستقیم زیر را در قسمت Address Bar  مرورگر اینترنتی خود وارد می کنیم.

http://www.springerlink.com/books

2. در پایگاه اصلی اشپرینگر لینک به نشانی زیر، بر روی لینک Books  کلیک کرده و وارد صفحه اصلی کتابهای الکترونیکی Springer می شویم.

این پایگاه دارای دو بخش جستجوی ساده و پیشرفته می‌باشد. همچنین می‌توان در قسمت الفبایی، نام کتابها را بر اساس عنوان جستجو نمود.

در جستجوی پیشرفته امکان تعیین مشخصات نشر، نویسنده یا ویراستار، محتوا، ترتیب نتایج به دست آمده و … وجود دارد. در این صورت جستجو نتایج بهتری خواهد داشت.

تنظیم نتایج براساس ارتباط،‌ تاریخ، عنوان  امکان پذیر می‌باشد.

نکته: در کنار هر رکورد مربعی سفید یا سبز رنگ وجود دارد. که مربع سبز رنگ نشان دهنده آن است که کتابخانه آن رکورد را مشترک است و می توان متن کامل آن را دریافت کرد. مربع سفید هم یعنی اینکه کتابخانه آن را مشترک نیست و برای دریافت متن کامل باید آن را خریداری نمود

دریافت متن به سه صورت امکان پذیر است:

  1. پی دی اف (pdf )
  2. وردHTML) )
  3. دیدن متن به صورت صفحه به صفحه Look in side

برای ورود به پایگاه SpringerLink بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

http://www.springerlink.com

پایگاه اطلاعاتی springer- دانلود مقاله از springer- دانلود مقالات ISI- دانلود مقاله انگلیسی ISI- دانلود رایگان مقاله و کتاب از IEEE- Sciencedirect- Springerنوین لیب11/5/2016 پایگاه اطلاعاتی - SpringerLinkپایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینک که از محصولات ناشر آلمانی به نام&nb ...  پایگاه اطلاعاتی - SpringerLinkپایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینک که از محصولات ناشر آلمانی به نام Springer است، از قوی ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه ی علوم ،فناوری و پزشکی (STM) محسوب می شود. در بخش کتابهای الکترونیکی Springer ، بیش از 200 هزار  عنوان کتاب وجود دارد. اشپرینگر لینک یکی از برجسته ترین منابع اینترنتی در زمینه­ ی منابع علمی، فنی و پزشکی در دنیا می باشد. اشپرینگر لینک کارش را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است و از آن زمان تا حال یک منبع اطلاعاتی برگزیده محققین در محافل، مؤسسات علمی و سایر مراکز علوم پایه می باشد. در سال ۲۰۰۶ این پایگاه ۱۹۰ میلیون کاربر داشته است و همچنین ۴۰ هزار مؤسسه اعم از دانشگاه، کتابخانه و مؤسسه تحقیقاتی اشترک این پایگاه را دریافت کرده ­اند.اشپرینگر لینک نوشتار های چاپی و الکترونیکی اشپرینگر ـ ورلاگ و همچنین فهرست در دست توسعه ­ای از ناشران ممتاز را به صورت متن کامل ارائه می نماید. این پایگاه لینک دسترسی به بیش از چهار میلیون مدرک را فراهم نموده است که شامل۲۱۱۳   نشریه می باشد که این نشریات توسط کارشناسان خبره کاملاً بررسی شده و یک فهرست در حال افزایش از مجموعه کتاب ها، که شامل بیش از ۳۴۵۶۵عنوان کتاب و همچنین ۱۵۶ عنوان کتاب مرجع و نزدیک به ۱۰۶۲ عنوان کتاب های دوره ای در موضوعات زیر:علوم شیمی ومواد، زمین شناسی و محیط زیست، علوم کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و جامعه شناسی و حقوق، مهندسی، ریاضیات و آمار، فیزیک و ستاره شناسی، بازرگانی و اقتصاد، معماری و طراحی و هنر، علوم رفتاری، علوم پزشکی زیستی و حیاتی، محاسبات پیشرفته و طراحی وب را فراهم می نماید.دسترسی به کتاب های الکترونیکی پایگاه Springerاز دوطریق می توان وارد صفحه اصلی کتاب های الکترونیکی اشپرینگر شویم:  ۱٫ نشانی مستقیم زیر را در قسمت Address Bar  مرورگر اینترنتی خود وارد می کنیم.http://www.springerlink.com/books2. در پایگاه اصلی اشپرینگر لینک به نشانی زیر، بر روی لینک Books  کلیک کرده و وارد صفحه اصلی کتابهای الکترونیکی Springer می شویم.این پایگاه دارای دو بخش جستجوی ساده و پیشرفته می‌باشد. همچنین می‌توان در قسمت الفبایی، نام کتابها را بر اساس عنوان جستجو نمود.در جستجوی پیشرفته امکان تعیین مشخصات نشر، نویسنده یا ویراستار، محتوا، ترتیب نتایج به دست آمده و … وجود دارد. در این صورت جستجو نتایج بهتری خواهد داشت.تنظیم نتایج براساس ارتباط،‌ تاریخ، عنوان  امکان پذیر می‌باشد.نکته: در کنار هر رکورد مربعی سفید یا سبز رنگ وجود دارد. که مربع سبز رنگ نشان دهنده آن است که کتابخانه آن رکورد را مشترک است و می توان متن کامل آن را دریافت کرد. مربع سفید هم یعنی اینکه کتابخانه آن را مشترک نیست و برای دریافت متن کامل باید آن را خریداری نموددریافت متن به سه صورت امکان پذیر است:پی دی اف (pdf )وردHTML) )دیدن متن به صورت صفحه به صفحه Look in sideبرای ورود به پایگاه SpringerLink بر روی لینک زیر کلیک نمایید: http://www.springerlink.com5.0