• آدرس ایمیل :
  • کلمه عبور :

دانلود کتاب و مقاله، دانلود رایگان کتاب و مقاله

شنبه 7 اسفند 1395 5209 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

دانلود کتاب و مقاله، دانلود رایگان کتاب و مقاله



دانلود کتاب از کتابخانه دیجیتال نوین ، نوین لیب بابیش از 7 میلیون کتاب و دسترسی به بیش از 500 پایگاه  معتبر بین المللی بزرگترین سامانه تامینهوشمند تامین مقاله علمی مباشد .

کاربران میتوانند با استفاده از بخش دسترسی به کتب دیجیتال به بیش از 7 میلیون کتاب الکترونیکی از بیش از 5000 ناشر معتبر بین المللی دسترسی داشته باشند و کتاب های مورد نیا خود را با هزینه 8000 تومان دریافت کنند. همچنین قابلیت سفارش کتاب از سایت های فرمشگاهی مانند آمازون و گوگل بوکز و سایر سات های فروشگاهی فراهم میباشد.

همچنین کاربرا گرامی می تواند از قسمت دریافت مقالات بیش از 500 پایگاه علمی بین المللی دسترسی انلاین داشته باشند و مقالات خود را به صورت خودکار دریافت نماییند.

برای سهولت جستجو استفاده از پایگاه استنادی اسکاپوس نیز برای کاربران گرامی فراهم شده  است که قادر میباشد به طور واحد از تمامی موتورهای جستجوی علمی و ناشران الکترونیکی دنیا در جمیع موضوعات علمی مشتمل بر علوم پزشکی، فنی و مهندسی، پایه و انسانی عملیات جستجو را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.
در این روش شما می توانید تنها با در دست داشتن کلیدواژه های اساسی موضوعِ مقاله مورد نظر خود و قراردادن آن ها در فیلدهای جستجوی عناوین و(یا) متون مقالات از طریق جستجوگر جامع نوین لیب به مقالات مورد نظر خود دست یابید. در ضمن قادر خواهید بود نتایج جستجوی خود را از نظر سال، مولف و ژورنال خاص محدود نمایید.


دانلود کتاب و مقاله، دانلود رایگان کتاب و مقالهنوین لیب2/25/2017دانلود کتاب از کتابخانه دیجیتال نوین ، نوین لیب بابیش از 7 میلیون کتاب و دسترسی به بیش از 500 پایگاه ... دانلود کتاب از کتابخانه دیجیتال نوین ، نوین لیب بابیش از 7 میلیون کتاب و دسترسی به بیش از 500 پایگاه  معتبر بین المللی بزرگترین سامانه تامینهوشمند تامین مقاله علمی مباشد .کاربران میتوانند با استفاده از بخش دسترسی به کتب دیجیتال به بیش از 7 میلیون کتاب الکترونیکی از بیش از 5000 ناشر معتبر بین المللی دسترسی داشته باشند و کتاب های مورد نیا خود را با هزینه 8000 تومان دریافت کنند. همچنین قابلیت سفارش کتاب از سایت های فرمشگاهی مانند آمازون و گوگل بوکز و سایر سات های فروشگاهی فراهم میباشد.همچنین کاربرا گرامی می تواند از قسمت دریافت مقالات بیش از 500 پایگاه علمی بین المللی دسترسی انلاین داشته باشند و مقالات خود را به صورت خودکار دریافت نماییند.برای سهولت جستجو استفاده از پایگاه استنادی اسکاپوس نیز برای کاربران گرامی فراهم شده  است که قادر میباشد به طور واحد از تمامی موتورهای جستجوی علمی و ناشران الکترونیکی دنیا در جمیع موضوعات علمی مشتمل بر علوم پزشکی، فنی و مهندسی، پایه و انسانی عملیات جستجو را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. در این روش شما می توانید تنها با در دست داشتن کلیدواژه های اساسی موضوعِ مقاله مورد نظر خود و قراردادن آن ها در فیلدهای جستجوی عناوین و(یا) متون مقالات از طریق جستجوگر جامع نوین لیب به مقالات مورد نظر خود دست یابید. در ضمن قادر خواهید بود نتایج جستجوی خود را از نظر سال، مولف و ژورنال خاص محدود نمایید.5.0